Zwiń

Nie masz konta? Zarejestruj się

Hidrami – wyciągnij z wody jak najwięcej!

Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
woda hidrami
fot. materiały prasowe

W dobie rosnącej świadomości na temat zdrowia i ekologii marka Hidrami, firmy aQuality SA wprowadziła na rynek wyjątkowe rozwiązanie, które zrewolucjonizuje sposób dostępu do wody pitnej dla klientów. Woda Hidrami wyróżnia się nie tylko wyjątkowym smakiem, ale także korzyściami zdrowotnymi. Marka nieustannie poszerza swoją ofertę, wprowadza nowe produkty i rozszerza swoją działalność na kolejne rynki.

Woda na wyciągnięcie ręki

Ich podróż w biznesie rozpoczęła się od pasji do zdrowego stylu życia i chęci dostarczania produktów, które wspierają codzienne aktywności. Misją marki jest dostarczanie wody, która nie tylko gasi pragnienie, ale także uzupełnia organizm człowieka w niezbędne składniki odżywcze. Spółka w swoim DNA posiada nowoczesną technologię, innowacyjność oraz ekologię. Dystrybutory Hidrami to niezwykłe mikrofabryki, które zamieniają wodę z kranu w wodę jakości premium. Woda zawiera składniki odżywcze, które pochodzą z najbogatszych w minerały miejsc na świecie. W czasach, gdy jednorazowe opakowania takie jak butelki są symbolem marnotrawstwa i braku dbania o ekologię Hidrami dostarcza nowoczesne rozwiązanie, które jest proste i nie ma negatywnego wpływu na środowisko.

Produkty Hidrami

hidrami
/
fot. materiały prasowe

Dystrybutory zostały zaprojektowane z myślą o użytkownikach, którzy cenią sobie wygodę oraz bezpieczeństwo wody, którą piją. Napoje są dokładnie oczyszczone z ewentualnych zanieczyszczeń z wodociągu oraz nie zawierają mikroplastiku, co jest częstym problemem wody butelkowanej. Obecnie spółka posiada w ofercie dwa rodzaje maszyn: Solo oraz Trio. Ta pierwsza dostarcza jeden rodzaj wody mineralnej, która może być gazowana i niegazowana. Trio z kolei pozwala na wybór z trzech różnych wód mineralnych, które mają unikalny zestaw minerałów korzystnych dla zdrowia, w zależności od tego skąd pochodzą minerały. – Inspiracji szukamy m.in. w wodach Himalajów, w wodach Morza Martwego, a także w krainach długowieczności: japońskiej dolinie długowieczności Sango w Okinawie oraz w dolinie Hunzapodkreśla Prezes Zarządu, Andrzej Prus. Każdy produkt Hidrami jest starannie opracowany, aby z wody wyciągnąć jak najwięcej. Flagowymi produktami marki są Hidrami Mountain, Himalaya oraz Dead Sea. Mouintain to najpopularniejsza na rynku woda wapniowo-magnezowa, która zawiera idealne proporcje dla organizmu człowieka - 2:1. Himalaya to specjalistyczna woda, która stanowi izotonik. Zawiera wapń, magnez oraz minerały z Himalajów, spotykane wyłącznie w najwyższym i najczystszym łańcuchu górskim świata. Z kolei Hidrami Dead Sea to jedna z nielicznych wód mineralnych, dostępnych w Polsce o właściwościach oczyszczania organizmu z toksyn. Minerały z okolic Morza Martwego mają wiele właściwości prozdrowotnych. Wysoka zawartość potasu w tej wodzie sprawia, że jest idealna dla osób aktywnie spędzających czas. Spółka stawia tylko na naturalne składniki, które są starannie dobierane i testowane pod kątem jakości.

Społeczna odpowiedzialność biznesu

Marka od zawsze korzystała z nowoczesnych technologii produkcji i stale unowocześnia swoje procesy. Hidrami to nie tylko innowacja, ale także zrównoważony rozwój i ochrona środowiska naturalnego. Wszystkie automaty zużywają minimalną ilość energii, a opakowania są w pełni biodegradowalne lub nadające się do wielokrotnego użycia. Dzięki temu firma nie odpowiada tylko na potrzeby współczesnych użytkowników, ale także aktywnie przyczynia się do dbania o ekologię. Dystrybutory Hidrami posiadają system chłodzenia i są podłączone do Internetu, co umożliwia bieżący dostęp do kontroli podstawowych parametrów pracy urządzeń. Najważniejszą zaletą maszyn jest możliwość zmiany kombinacji napojów w dystrybutorze bez konieczności wymiany całego urządzenia. To pozwala na bezproblemowe i ciągłe dostarczanie wody klientom. Spółka udostępnia także panel administracyjny dla partnerów biznesowych, który umożliwia śledzenie aktualnych wyników sprzedaży.

Plany na przyszłość

Marka zdobyła uznanie na Malcie, dlatego z optymizmem patrzy w przyszłość, planując ekspansję na nowe rynki, w tym Polskę. – Hidrami to nie tylko woda, to styl życia, który promuje zdrowie, energię i równowagę podsumowuje Prezes Zarządu.

hidrami logo
/
fot. materiały prasowe