Zwiń

Nie masz konta? Zarejestruj się

W trosce o lepszy komfort pracy

Ten tekst przeczytasz w 1 minutę
hide
fot. materiały prasowe

Linia produktów HIDE została stworzona po to, aby pomóc rozwiązać problemy związane z brakiem prywatności w pracy. Kabiny akustyczne HIDE zapewniają pracownikom spokojną i wygodną przestrzeń, w której będą mogli wykonywać swoje obowiązki w komfortowych warunkach. W wywiadzie dla Panoramy Gospodarczej – Natalia Lipińska, założycielka i właścicielka firmy Aqustec Sp. z o.o.

Panorama Gospodarcza: Jak narodził się pomysł, aby tworzyć kabiny akustyczne?

Natalia Lipińska: Może zacznę od początku. Przez trzynaście lat pracowałam w marketingu w dużych korporacjach związanych z branżą FMCG oraz farmaceutycznej  m.in. Nestle czy Bayer. Była to bardzo wymagająca i stresująca praca, ale też dająca dużo satysfakcji. Natomiast przez cały czas marzyłam o tym, aby założyć własną firmę. Gdy zostałam mamą postanowiłam w końcu „pójść na swoje”. Wraz z małżonkiem postanowiliśmy założyć firmę produkująca kabiny akustyczne do biur. Jako osoba, która przez trzynaście lat pracowała na tzw. open space doskonale wiedziałam z jakimi problemami wiąże się praca w takich warunkach. Zaczęłam pomysł wdrażać w życie i całkowicie od podstaw zbudowałam firmę Aqustec Sp. z o.o.

Jak obecnie kształtuję się Państwa oferta?

hide
/
fot. materiały prasowe

W chwili obecnej posiadamy własną produkcję. Kabiny projektujemy w 100% sami i w chwili obecnej posiadamy cztery modele: od kabiny jednoosobowej o salkę, która pomieści 4 osoby. Tworzymy również modele indywidualne na potrzebę klienta. Dzięki modułowej konstrukcji są łatwe i szybkie w montażu. Ściany kabin wypełnione są gąbką akustyczną oraz pokryte filcem. Dzięki użyciu tych dźwiękoizolacyjnych materiałów kabiny osiągają bardzo wysokie parametry wyciszenia – w kabinie jednoosobowej wynosi ono aż 36 dB. Produkty HIDE pokryte są filcem akustycznym dostępnym w dwóch odcieniach szarości, które doskonale wpisują się w wystrój każdego wnętrza biurowego i nadaje nowoczesny wygląd. Na standardowe wyposażenie każdej kabiny akustycznej HIDE składają się: oświetlenie włączane na czujnik ruchu, gniazda elektryczne 230 V, USB oraz regulator mocy nawiewu. W każdej kabinie znajduje się również półka lub stolik, a w salkach spotkań dodatkowo wbudowane są siedziska.

Co wyróżnia Pani produkt na tle innych na rynku?

Przewaga konkurencyjna jest dla nas bardzo ważna. Przede wszystkim najkrótszy czas realizacji. Zamówienie realizujemy do 7 dni. W przypadku innych firm jest to czas nawet do 8 tygodni. Kabiny produkujemy wyłącznie w dwóch kolorach, także klient może zamówić je praktycznie od ręki. Przede wszystkim słuchamy też naszych klientów. Kluczowym wyróżnikiem jest również nasz stosunek jakości do ceny. Trzecia rzecz to najlepsza na rynku system wentylacji w kabinach.

Jakimi sukcesami może się Pani pochwalić?

hide
/
fot. materiały prasowe

Przede wszystkim sukcesem jest wzrost przychodów. Mimo tego, iż firma działa od kilku lat możemy pochwalić się rokrocznym wzrostem o około 70%. To bardzo cieszy i daje poczucie, że nasz produkt jest potrzebny na rynku.

Jaka jest wizja rozwoju firmy?

Przede wszystkim chcemy się stale powiększać i rozwinąć własną linię produkcyjną. Natomiast najbardziej zależy mi na tym, aby zbudować prawdziwie pozytywny wizerunek naszej firmy. Chciałabym, aby moja firma była w czołówce jeśli chodzi o szacunek ze strony klientów, współpracowników czy dostawców. Chcemy jak do tej pory działać w najwyższych standardach i przede wszystkim dbać o jakość usług, komunikacji, produktu oraz obsługi sprzedażowej.

 

hide logo
/
fot. materiały prasowe