Zwiń

Nie masz konta? Zarejestruj się

Ważny gracz na rynku e-commerce

Ten tekst przeczytasz w 3 minuty
Kacper Dyba
Kacper Dyba
fot. materiały prasowe

Łódzka spółka Kadocode jest dynamicznym podmiotem, który w błyskawicznym tempie rozwinął się na rynku rozwiązań programistycznych dla branży e-commerce. Elastyczne podejście i nowoczesne rozwiązania przyczyniły się do zbudowania silnej pozycji w branży. - Poprzez nasze produkty ułatwiamy pracę współpracującym z nami kontrahentom i pomagamy zwiększać im zyski. Klienci nam ufają i doceniają nasze rozwiązania - mówi Prezes Zarządu Kacper Dyba.

Dynamiczny rozwój

W wielu przypadkach początki działalności firm, które osiągają sukcesy na rynku biorą się ze splotu nieprzewidzianych zdarzeń, a podobna sytuacja miała miejsce w przypadku spółki prowadzonej przez Kacpra Dybę. Poprzez spotkanie z już byłym wspólnikiem Dominikiem Borsą wymyślili rozwiązanie, które świetnie się przyjęło na rynku. To był początek współpracy, na kanwie której w czerwcu 2020 roku oficjalnie wystartował SellPander, oferujący w tamtym okresie dwa produkty dla rynku e-commerce. Wysoka jakość stworzonych rozwiązań przyczyniła się do błyskawicznego tempa rozwoju i systematycznego rozszerzania oferty. Po 2,5 roku działalności SellPander może pochwalić się 32 gotowymi produktami i modułami, które można kupić i zastosować w swojej firmie. Oferta łódzkiej firmy skierowana jest do zarówno polskich, jak i zagranicznych klientów. „Współpracujemy z firmami działającymi w e-commerce na bardzo szerokim obszarze. Naszymi kontrahentami są firmy działające w modelu dropshippingowym, sprzedające na Allegro czy firmy korzystające z zagranicznych platform. Każdy z naszych produktów jest dedykowany do konkretnego celu. Jesteśmy otwarci na współpracę z różnego rodzaju wielkości firmami. Nasze aplikacje można mieć nawet za 50 czy 100 złotych miesięcznie” - mówi Kacper Dyba.

Atrakcyjni na rynku

Mało która platforma SaaS oferuje indywidualne rozwiązania, a tym się może pochwalić marka SellPander. Kontrahenci po przedstawieniu swoich problemów i oczekiwań otrzymują rozwiązanie skrojone na miarę ich potrzeb, uwzględniające każdy aspekt prowadzonej przez nich działalności. Spółka prowadzona przez Kacpra Dybę nie ogranicza się do wyspecjalizowania w danej dziedzinie, ponieważ preferuje działanie w szerokiej skali. Oferuje funkcję dla wielu platform sprzedażowych i może pochwalić się większą liczbą przydatnych narzędzi. Klient korzystający z usług łódzkiej spółki otrzymuje kompleksowe rozwiązania, które oferują tylko nieliczni, a wszystkie systemy funkcjonujące w jednym miejscu są sporym ułatwieniem i komfortem działania. Długofalowe współprace są podstawą strategii działania SellPandera, który wyróżnia się elastycznością przy zawieraniu umów, bo klient może w każdej chwili ją rozwiązać. Taki styl świadczy o dużej elastyczności i świadomości wartości oferowanych usług, ponieważ ich wysoka jakość jest swoistym zabezpieczeniem współprac. Kolejnym fundamentem działalności jest uczciwość, bo w przypadku braku użyteczności produktów oferowanych przez Kadocode dla konkretnego biznesu, zmiany profilu lub gdy interesy kontrahenta nie idą najlepiej - wtedy współpraca może być bez żadnych konsekwencji przerwana. „Chcemy zawsze być o krok przed konkurencją i to nasze zadanie, by klient cały czas był z nami. Jeśli ktoś znajdzie lepszy produkt, to wtedy naszą rolą jest znalezienie rozwiązania, które okaże się przydatniejsze, spełni oczekiwania klienta i będzie stanowiło rozwiązanie jego problemów. Stanie w miejscu jest tak naprawdę cofaniem się, a dzięki ambitnemu zespołowi chcemy ciągle się rozwijać w takim tempie jak dotychczas. Nasze narzędzia pomagają ograniczać koszty i klienci to doceniają” - dodaje prezes Dyba. Dzięki prostemu formularzowi można w kilka minut stać się klientem SellPandera, co jest sporym ułatwieniem i ogranicza do minimum wszelkie formalności. Proste instrukcje oraz intuicyjnie przedstawione konfiguracje wpływają na tak duże zainteresowanie oferowanymi produktami.

Spore sukcesy w młodym wieku

Trudno osiągnąć sukces w biznesie bez odpowiednich fundamentów, co potwierdza Kacper Dyba, który pomimo młodego wieku może pochwalić się sporymi biznesowymi osiągnięciami. Rok temu w Kadocode zatrudnionych było 5 osób, by przeciągu dwunastu miesięcy zespół powiększył się czterokrotnie, a w planach do końca roku jest osiągnięcie zatrudnienia na poziomie 50 pracowników. Dobrze zbudowana kultura organizacyjna jest podstawą zdrowego funkcjonowania firmy, a świetny zespół, szacunek oraz dobra atmosfera sprawiają, że ludzie z przyjemnością wykonują powierzone zadania i mają poczucie jedności. „Dla mnie największą nagrodą jest to, że ludziom się bardzo dobrze pracuje w mojej firmie. Odpowiedzialność, zaufanie i autonomia - to trzy wartości, według których funkcjonujemy. Jesteśmy elastyczni i w oparciu o to budujemy nasz zespół i kulturę pracy” - dodaje Kacper Dyba. Marka SellPander rozwija się zgodnie z długofalową wizją, a jej właściciel nie boi podejmować odważnych decyzji i stworzył swoiste połączenie młodości z doświadczeniem. Początkujący programiści, mogą się uczyć od doświadczonych ekspertów programowania z branży, którzy pracują w łódzkiej firmie i przyczynili się do jej sukcesów. ”Pracujemy w modelu zdalnym, a ja sam mam spore zaufanie w stosunku do moich pracowników. To wszystko sprawia, że młodzi programiści pochodzący z mniejszych ośrodków lub wsi nie są skazani na ograniczony zakres ofert, a wręcz przeciwnie, bo dla mnie odległość nie stanowi żadnego problemu. Nowi pracownicy otrzymują opiekę doświadczonych kolegów, otrzymują praktyczne wskazówki i są szkoleni pod technologicznym i praktycznym aspektem funkcjonowania rynku e-commerce. Doceniam umiejętności oraz zaangażowanie i to działa w dwie strony, co widzimy po bardzo dobrych wynikach finansowych osiąganych przez spółkę. Pracownicy to doceniają, chcą się u nas rozwijać, a SellPander jest marką, dla której chce się pracować. To wszystko jest świetną motywacją do rozwoju i potwierdzeniem słuszności obranej przeze mnie ścieżki” - zakończył Prezes Zarządu Kacper Dyba.

                                                                                                                    Mateusz Moskwik

sellpander
/
fot. materiały prasowe