Rynek konopny dynamicznie się rozwija, ale na własnych zasadach. Przykładem tego jak działa i jakie ma wartości jest firma LiRoyal, która nie rywalizuje a buduje świadomość konsumentów i rynku a także pokazuje jak tak naprawdę powinny wyglądać dobre praktyki w biznesie.
Przedsiębiorstwo LiRoyal.pl S.A. od roku zmienia oblicze rynku konopnego w Polsce oferując innowacyjne produkty i prezentując nowe podejście do biznesu. To na co firma stawia od samego początku swojej działalności to jakość proponowanych produktów należących do klasy premium. W portfolio LiRoyal znajdziemy suplementy diety – w postaci olejków konopnych CBD i CBG, kosmetyki oraz artykuły spożywcze. Kolejne pozycje to susz, jointy CBD oraz ubrania produkowane z konopi. – LiRoyal.pl jest przede wszystkim odpowiedzią na potrzeby nabywców. Na rynku jest wiele dostępnych produktów klasyfikowanych jako konopne, które po prostu nimi nie są. Z racji tego, że sam jestem konsumentem postanowiłem stworzyć ofertę, która po pierwsze spełni moje oczekiwania a po drugie w pełni zadowoli odbiorców oczekujących wysokiej jakości – mówi prezes zarządu Piotr Liroy-Marzec. Marka prężnie się rozwija i do końca roku planuje wejść na rynki zagraniczne: niemiecki i angielski. – Na dzień dzisiejszy skupiamy się na finalizacji kontraktu z jedną ze znanych sieci stacji paliw. Jeszcze w tym roku na stacjach benzynowych powinny znaleźć się w ofercie produkty marki LiRoyal – mówi dyrektor ds. innowacji i rozwoju Maciej Sagal.
Mówiąc o LiRoyal warto wspomnieć o międzynarodowym portalu konopnym www.HUBburger,com współtworzonym przez Piotra Liroya-Marca wspólnie z założycielem firmy KingAPP®, Maciejem Sagalem. Jest to jedyny taki portal na świecie, który został stworzony z myślą o popularyzacji tematyki konopnej i mający przede wszystkim umożliwić sprzedaż lokalnym producentom produktów konopnych na rynkach globalnych. – Polskie produkty w tym segmencie wyróżniają się wysoką jakością, która często przebija znane światowe marki np. amerykańskie. Mimo to ich ceny są dużo bardziej konkurencyjne. Chcemy umożliwić producentom z całego świata konkurowanie z globalnymi markami oraz wspomóc je w zwiększaniu ekspansji zagranicznej – podkreśla LiRoy. Poza możliwością oferowania swoich produktów na portalu, stworzony ekosystem i innowacyjny market place pozwala łączyć idee, technologie i styl życia komercjalizując tym samym rynek konopny. – Obecnie powstaje talk show „Canapa”, który będzie dostępny na portalu HUBBURGER w telewizji typu live-streem. W programie z udziałem gwiazd będą odbywać się quizy dotyczące faktów i mitów związanych z tematyką konopi. Konopie to już nie jest temat tabu, chcemy edukować społeczeństwo i popularyzować rzetelne informacje – podsumowuje Piotr Liroy-Marzec.
Bartosz Parchoniuk